Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2020

Δημόσια Προσευχή για την Κατερίνα

...Εγκλωβισμένοι μέσα στα δικά μας προβλήματα, δεν προλαβαίνουμε και πολλά.
Ας μιλήσω όμως, για μένα.
Κάθε φορά που βλέπω μια είδηση για την υγεία κάποιου, εξαφάνιση, κίνδυνο (κ.λ.π.) εκείνη την στιγμή, νοερά, προσεύχομαι, ας είναι κι άγνωστος, κι ας μην το γράψω.
Και "Καλό Παράδεισο" εύχομαι, σε όποια είδηση αγνώστου, κι ας μην το γράψω.
Πριν καιρό είδα μια είδηση για μια κοπέλα Κατερίνα, συνεργάτιδα του Κατοχικά (αυτό δεν έχει καμία σημασία, όσο το ότι αφορά την ζωή μιας κοπέλας).
Ευχήθηκα από μέσα μου, τότε, φευγαλέα, να γίνει καλά!
Έμπλεξα με τα δικά μου, το ξέχασα.
Χθες, όλως τυχαίως, πέρασε απ' το μυαλό μου την ημέρα, αν και δεν έχω "εικόνα" της. Το βράδυ διάβασα ότι ακόμα η Κατερίνα, παλεύει με την ζωή.
Σκέφτηκα να κάνω δημόσια ανάρτηση, μα πάλι "εμπόδια", με σταμάτησαν στη νοερή σύντομη - σκέψη Προσευχή, "Εσύ, ξέρεις, Θεέ μου!"

Απόψε, είδα ανάρτηση, ειδικά για Εκείνη!

Ανατρίχιασα... (Εκεί: https://katohika.gr/stranger-voice/mia-prosefchi-apo-olous-mas-ga-tin-katerina/)
Ήδη, έχω καθυστερήσει...

Χριστέ μου, Παναγιά μου Γοργοεπήκουε, Άγιε Εφραίμ, Άγιε Νεκτάριε, κι άλλοι "Άγιοι Γιατροί"...
.............................................................
.........................................
ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!
Κοντά της....!
Για κείνη καίει το προσκυνητάρι μου απόψε, κι ότι μ' ανοίξει ο δρόμος... προσεχώς!
Εσείς ΜΟΝΟ ξέρετε και μπορείτε...

***
Υγ. ......................... ώρα 12:44
Επειδή η Προσευχή θέλει την στιγμή της ... κι επειδή η πρώτη εικόνα που είδα μπροστά μου, (στις λήψεις μου) κι ήθελα να φέρω νωρίτερα, ήταν αυτή, της Παναγίας της Οδηγήτριας, την φέρνω τώρα, και θα εξηγήσω στα σχόλια.
Ας είναι για ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ!


Τώρα έψαξα να βρω την πηγή, γιατί, ΑΝ θελήσει Εκείνη το κερί της, να ξέρει που να πάει η Κατερίνα να τ' ανάψει...

***
Την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020 στις 17:30 θα τελεστεί ιερά παράκληση μπροστά από το θαυματουργό εικόνισμα της Παναγίας της Οδηγήτριας.
Εκ του Ι.Ν..





***

2 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

...Δεν είμαι παπάς, δεν είμαι Αγία, ούτε καλόγρια... μα αυτό που μου έλεγε απόψε το προσκυνητάρι μου, με τρόμαξε.
Δεν μου έχει ξανασυμβεί, για ξένον άνθρωπο!
Αν σας δείξω φώτο απ' το προσκυνητάρι μου, ίσως δείτε πολλές διαφορές, ανάμεσα στις Προσευχές μου...
Η Κατερίνα παλεύει με θεριά κι είναι αφάνταστα ματιασμένη...
Την ξεμάτιασα, αν και δεν κάνει, λένε!
Δική μου η αμαρτία. Άλλη μια, για το ΚΑΛΟ! Να νικήσει το κακό και να γυρίσει γρήγορα με το ΚΑΛΟ, κάνοντας ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΛΟ!
Οι δικοί της, ας φροντίσουν να βάλουν στο χεράκι της ένα ξύλινο σταυρουδάκι και μια εικονίτσα της Παναγιάς με τον Χριστό μας, κάτω απ' το μαξιλάρι της!
...Ας ΤΟΥ έχουν εμπιστοσύνη!
Εκείνος, ξέρει!

Κυκλαμίνα είπε...

Διαφωνώ με την φωτογραφία του μαύρου λύκου στην ανάρτηση του κατοχικά. Παρεμποδίζει τις Προσευχές μας...