Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Απολυτίκιο Αγίου Κωνσταντίνου και Αγίας Ελένης


Απολυτίκιο Αγίου Κωνσταντίνου και Αγίας Ελένης
 

....Νωρίτερα...
Έκανα δουλειές. Κάποια στιγμή άκουσα την καμπάνα να χτυπάει "αλλιώς".
Εκεί που ήμουνα στον νεροχύτη και το μυαλό μου πετούσε σε διάφορα,

(με διέκοψε ο γιος μου, θέλει τον υπολογιστή)

να μην τα πολυλογώ!

... Βρεθήκαμε νύχτα στην εκκλησία του Αγίου Νεκταρίου, μόνο για ένα κερί!
Τί Ανάσταση;
Η εκκλησία "χόρευε"!
Ασσύληπτο!
Τι χαρά! Τι Άνοιγμα!...
Η ευωδία ήρθε μαζί μου, σπίτι μου!
Ο πολυέλαιος, τα καντηλάκια, "χόρευαν", κυριολεκτικά!
Δεν ξέρω "τι είδαν" άλλοι, ξέρω μόνο "τι είδα" και τι ένιωσα εγώ!

Και η έκπληξη!
Ήταν τυχαίο;
Δε μπορεί!

Η θρησκεία μας είναι ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΗ!


1 σχόλιο:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

... έτσι είναι.. και χαρά σε όσους το βλέπουν!!...
Χρόνια πολλά στην εορτάζουσα...κι εδώ..
ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΙ όλοι οι εορτάζοντες! ..μακάρι νάναι βασιλιάδες και βασίλισσες στην ζωή τους!!