Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ - ΑΛΥΚΕΣ ΒΟΛΟΥ

ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ - ΑΛΥΚΕΣ ΒΟΛΟΥ

Απ' το τζάμι πρόλαβα να ρωτήσω τον παπά, που έτρεχε γρήγορα στο αυτοκίνητό του:
"Πάτερ μου, κλειδώσατε;"
"Ναι, βιάζομαι", είπε εκείνος, ενώ ήδη είχε ανοίξει το αυτοκίνητο και είχε καθίσει στην θέση του.
"Κρίμα, κι ήθελα ν' ανάψω ένα κερί απόψε!"
...Με κοίταξε κάπως (σα, τι να σε κάνω; άργησες!) κι έβαλε μπρος την μηχανή. Τσακ τσουκ.
"Δεν πειράζει, πάτερ μου! Εγώ θα πάω μέχρι εκεί! Το ίδιο είναι!" είπα κατεβαίνοντας απ' το δικό μας αυτοκίνητο.

...Πήγαινα, πήγα, έφτασα, φωτογράφησα τις εξωτερικές Αγιογραφίες, αφού τις ασπάστηκα, με την ίδια ευλάβεια που θα έκανα και στις μέσα, ανακάλυψα και τις Αγιογραφίες στο ταβάνι του διαδρόμου που ποτέ δεν είχα προσέξει, κι εκείνο το τσακ τσουκ της μηχανής, του αυτοκινήτου του παπά, δεν έλεγε να σταματήσει.

Στην αρχή σκέφτηκα πως καθυστερεί επίτηδες, μετάνοιωσε, κι ίσως προλάβαινε να μου ανοίξει...
Αλλά... φαίνεται πως είχε πραγματική βλάβη το αυτοκίνητο και σίγουρα θα καθυστέρησε πολύ στην δουλειά του.

Να βοηθήσω, δεν μπορούσα σίγουρα, μα, αν δεν έβρισκα έναν γνωστό μου να με σοκάρει με τα κακά μαντάτα του, ίσως να πήγαινα να τον ρωτήσω.

Αν και έμεινα μισή ώρα εκεί, το τσακ τσουκ, άναψε - σβήσε, τ' άκουγα μέχρι που έφυγα.
Τα δικά μου τσακ - τσουκ, είναι αυτές οι φώτο:
















































 Υγ. Το εμπόδιο ίσως υπήρξε, για να δω σχολαστικά αυτές τις Αγιογραφίες! Κάτι παραπάνω απ' ότι γράφω, μου Είπαν!
Ήταν Παραμονή της Παναγίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: