Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

Λυπημένη Παναγιά - Προσκυνητάρι

Όποτε βρεθώ κοντά στην Ανάληψη, δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάω ν' ανάψω κεράκι...
Πρώτα στο μικρό Προσκυνητάρι, εφόσον, πρώτα περνάω από κει.
Άναψα τα κεράκια μου, μού τράβηξε την προσοχή η καινούργια σπασμένη εικόνα της Παναγιάς...
Κάτι δεν μ' άρεσε, κάτι μ' ενοχλούσε, αν και είχα χρόνο... (απορώ... τώρα, βλέποντας τις φωτογραφίες μου... τρόμαξα!)

...Έχω ξαναδεί με τα φυσικά μου μάτια, κι όχι με ζουμ μηχανής, ακόμα πιο τρομαγμένα...
Εκεί, όμως, ήταν ιδιωτικός χώρος.
Κάποιος την άφησε εκεί, ίσως, γιατί έσπασε, για να μην την πετάξει...
Είναι πολύ λυπημένη όμως, γι' αυτό, η Παναγιά μας...
Κι εχθές, Παρασκευή 6/3/15 ήταν η Β' Χαιρετισμοί της!

Σ' χώρα με, Παναγιά μου, που εκείνη την στιγμή, δεν το σκέφτηκα, να το συζητήσω με τους ιερείς της Ανάληψης!
Μέγα μου, λάθος, Σ'χώρα με!
Κι έβρεχε τόσο πολύ, μα τόσο πολύ!

 








Υγ.Είναι η πρώτη φορά που φωτογράφησα μόνο την Παναγία!
Απ' τα "παράξενα" που συμβαίνουν ... και τώρα τα κατανοώ και τα εξηγώ στον εαυτό μου και εδώ.

1 σχόλιο:

Κυκλαμίνα είπε...

...Δεν ξέρω αν εσείς βλέπετε και κάποιον άλλον στο σημείο της σπασμένης εικόνας...
Δε θέλει πολλή φαντασία, όμως!