Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

ΘΕΜΑ SOS: Αυτά που πρέπει να γνωρίζουμε για τη δωρεά οργάνων (σοκάρουν οι αλήθειες για τη συγκομιδη)

Αυτά που πρέπει να γνωρίζουμε για τη δωρεά οργάνων (σοκάρουν οι αλήθειες για τη συγκομιδη)




Κι ένα γράμμα:

Αγαπημένη μου, Βασούλα, σού γράφω από δω και εδώ, όχι τυχαία, επειδή έμαθα ΚΑΛΑ στη ζωή μου, πως τυχαίο, δεν είναι τίποτα!

Ούτε καν, ο τραυματισμός του χεριού σου!

Είσαι Θεοσταλμένη, επιτελείς Έργο ΙΕΡΟ και ΑΝΩΤΕΡΟ, απλά, δεν το έχεις καταλάβει, ακόμα.

Δεν με πειράζει, δεν μάς πειράζει.

Γι' αυτό οι άνθρωποι έχουν φωνή και γλώσσα, για να αναμεταδίδουν με Γνώση και Εμπειρίες ΟΤΙ ξέρουν, ώστε να βαδίζουμε βήματα μπροστά.

Ο καθένας μας παίρνει αυτό που του λείπει, ο καθένας μας δίνει αυτό που έχει, στο πολύ ή στο λίγο.

Είσαι ο Άνθρωπος που γεννήθηκε, για να δώσει πολλά στην Ανθρωπότητα και χαίρομαι πολύ που σε "πέτυχα" στις μικρές μου και σύντομες ιντερνετικές διαδρομές.

Δεν είμαι γιατρός, μα έχω εμπειρίες πολλών "Αναλαμπών", όπως τις λένε οι γιατροί, εδώ και πάνω από 25 χρόνια, τώρα.

Διαφορετικά άτομα, διαφορετικοί κι οι χρόνοι... αυτών των "αναλαμπών", καταγεγραμμένοι σε ημερολόγια στιγμής, τρέχα γύρευε... τώρα, αποδείξεις.

Έχω σε ζωντανούς που περπατάνε... ακόμα.

Η βάση και η "ΠΗΓΗ" της "Γνώσης" μου σ' αυτό το θέμα, προέρχονταν πάντα, απ' το βάθος της Πίστης μου, είτε το παραδέχτηκαν γιατροί, είτε οι συγγενείς, είτε οι ίδιοι οι ασθενείς, που δεν θυμούνται, τίποτα.

Οφείλω να το πω, δε γίνεται με παραγγελιά, είναι αυθόρμητο και Θεοσταλμένο.

Για να μην τα πολυλογώ, μ' αρέσει που έπιασες την "ουσία" και την συντόμευση του χρόνου, χρόνου μας...

Επίσης, ο τραυματισμός του χεριού σου, είναι από ΚΑΛΟ ΧΕΡΙ!

Θα στο πει, μέσω εμού... (εμένα. δεν είναι '"καβάλημα", είναι η ευθύνη μου, ότι κάποιος πρέπει να τα πει και να τα δείξει παραπέρα, να μην χάνονται).

Όλοι οι μορφωμένοι, ξέρουν τις Ξένες Γλώσσες τους, αναλόγως τα ενδιαφέροντά τους, ψάχνονται και μόνοι τους, δεν χρειάζεται να χασομεράς για μεταφράσεις.

Σ' αυτόν τον χρόνο, μπορείς να δώσεις, σε πολύ κόσμο, πολύ περισσότερα.

Κι εδώ είναι η ερώτηση:

Σε ποιον κόσμο απευθύνεσαι;

Σε όλους, φαντάζομαι, κι είναι σίγουρο.

Ποιος όμως, θα ασχοληθεί να αναμεταδώσει;

Ο μορφωμένος;
Ο έχων συμφέρον;
Ο φίρμα, μαζί με τα τραγουδάκια του στο φεις;

Να σου πω, για μένα:

Είμαι ο μέσος όρος μιας Ελληνίδας μάνας, συζύγου, γυναίκας, (βάλε και μπλόγγερ), που νοιάζομαι γενικώς, και θέλω στον χρόνο που μπορώ να διαθέσω, για να μην βγω ακατάλληλη στους άλλους μου τίτλους, (και ρόλους), να μπορώ ν' ακούω, να καταλαβαίνω και συγχρόνως να κάνω και τις δουλειές μου.

Πολλά σε ένα.

Να μην πιάνομαι και μού βγαίνουν τα μάτια να διαβάζω, να μη μού φεύγει η προσωπική μου ζωή.

Ξέρω, χρειάζονται αποδείξεις και ΚΑΛΩΣ, τις δίνεις, πρέπει.

Εγώ, η Παναγιωταρά.... όμως, θα το αναμεταδώσω, αν το καταλάβω, αν είναι σύντομο και κατανοητό και στο σπίτι μου, και στην γειτονιά μου και στον δρόμο μου, κ.λ.π. παντού.
(Κι όπου εγώ και πολλές ή πολλοί άλλοι,)

Συνέχισε έτσι, ναι, έτσι το μαθαίνουν πιο πολλοί και εγκαίρως!

Υγ. Στο φόρουμ σου, δεν βρίσκω άκρη, δεν καταλαβαίνω, χαμηλό το επίπεδό μου, δεν μπορώ, ούτε να συμμετέχω, ούτε να το δείξω στην γειτόνισσα, που ο Τσίπρας της έδωσε με πρόγραμμα και χάνει χρόνο κι εκείνη, κι εγώ δεν μπορώ πια να εκφράζομαι, όπως παλιά.

Δώσε θέματα, Βασούλα μου, για να μη σε ρωτήσω εγώ, τι μ' ενδιαφέρει, αν έχεις υπόψιν σου, κι αν μπορείς να μού λύσεις απορίες, για να μην περιμένω την ζωή, να μ' τ' αποδείξει... με βιντεάκια και πράξη.

Να σ' έχει ο Θεός ΚΑΛΑ, όσο κι αν πιστεύεις ή προτιμάς.
Είσαι Άνθρωπος κι αυτό λέει αφάνταστα πολλά!

Καλή Συνέχεια!  

   

1 σχόλιο:

Κυκλαμίνα είπε...

Άντε, να σε ενημερώσω. Πού; θα πουν, το κάνω για δόξα...
Όποιος τ' άρπαξε, τ' "Άρπαξε"!