Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

Νίκος Γ. Διαμαντάκος - Εκκλησίες και εξωκλήσια της Ζαγοράς (Β' Έκδοση επαυξημένη και βελτιωμένη) 2

Νίκος Γ. Διαμαντάκος - Εκκλησίες και εξωκλήσια της Ζαγοράς (Β' Έκδοση επαυξημένη και βελτιωμένη)

(συναισθηματική ροή 2. Η 1 είναι εκεί.)
...Κι ένα βράδυ, μου λέει ο άντρας μου:
"Σήμερα ο δάσκαλός σου, μου έφερε ένα φάκελο για σένα, μα τον ξέχασα! Αύριο!"
"Δεν το πιστεύω!"
"Άνθρωπος είμαι, τον ξέχασα! Θέλεις να πάω να τον πάρω;"
"Όχι, ρε, άντρα μου! Την ΤΙΜΗ που μου έκανε, δεν πιστεύω! Εγώ το έχω αγοράσει εδώ και μέρες, αλλά δεν πρόλαβα να του τηλεφωνήσω, ούτε να το παρουσιάσω στο ίντερνετ! Τώρα;"
"Τώρα, εξήγησέ του και χαλάρωσε!"

...Εύκολο να το λες.
Χαλάρωσα, αφού το πήρα στα χέρια μου και διάβασα την αφιέρωση (σούρουπο ήταν, γι' αυτό και σκοτεινές οι φωτογραφίες), κι αφού μίλησα μαζί του.
"Άργησα πολύ, δάσκαλε..."
"Ήξερα πως μια μέρα θα μου τηλεφωνούσες!"
Τί συγκίνηση, να σε ξέρει καλά, ο δάσκαλός σου!
Να ξέρει ΚΑΛΑ, πως όσα σου δίδαξε, δεν πήγαν χαμένα...!
Τι μεγάλη Τιμή, να σε θυμάται!
Τί σεβασμό εμπνέει το πρόσωπό του, κι ακόμα περισσότερο τα "ερευνητικά γραπτά του"!
Όσο υπάρχουν τέτοιοι δάσκαλοι που σώζουν ότι κινδυνεύει απ' τον χρόνο κι απ' την μνήμη, είμαστε τυχεροί, αλήθεια, ΤΥΧΕΡΟΙ!
Τον "ΣΥΓΧΑΙΡΩ", τον "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" και εύχομαι απ' τα βάθη της ψυχής μου, να του δίνει ο Θεός Υγεία, Οικογενειακή Ευτυχία, κι άλλη δύναμη για νέες εμπνεύσεις, Ιδέες και Δημιουργία!

ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Β' ΕΚΔΟΣΗ

...Να "μαρτυρήσω" λίγα λόγια, αν και όλοι οι Ζαγοριανοί, θα πρέπει να τρέξετε να το αγοράσετε απ' τους Ιερούς Ναούς και των τεσσάρων συνοικιών της Ζαγοράς, τόσο να το διαβάσετε, όσο και για να το έχετε!
Η Β' Έκδοση βγήκε με έξοδα του δασκάλου μας και χάρισε από 100 βιβλία σε κάθε Ιερό Ναό της Ζαγοράς, για οικονομική ενίσχυση.
Η διαφορά με την Α' Έκδοση που εξαντλήθηκε προ πολλού, είχε χρηματοδοτηθεί απ' το Πολυμέρειο Κληροδότημα Ζαγοράς, είναι, ότι στην Β', πρόσθεσε "απρόσμενα" γεγονότα που συνέβησαν στον εκκλησιαστικό χώρο της Ζαγοράς, την τελευταία εικοσαετία και οι Ζαγοριανοί που μένουν εκεί, φυσικά και τα ξέρουν καλύτερα, δεν χρειάζεται εγώ, να τα απαριθμήσω!
Είναι όμως πολύ σημαντικά, έπρεπε να γραφούν και να τα μάθουν κι άλλοι!
Κι επειδή τελικά, τα βιβλία είναι λίγα και οι άλλοι είναι πολλοί, μήπως μια Γ' Έκδοση απ' το Πολυμέρειο Κληροδότημα Ζαγοράς, είναι επείγουσα;

Επείγουσα επίσης, βρίσκω και την Ιδέα του, για ένα Θρησκευτικό Μουσείο Ζαγοράς, προσβάσιμο στον κόσμο και στον τουρισμό, πριν καταστραφούν από κακοκαιρίες, πολυκαιρίες, προχειρότητες ή γενικές "ατυχίες", Ιερά, εικονίσματα και άλλα, που οπωσδήποτε πρέπει να σεβαστούμε "αλλιώς" και να σωθούν!

...Κλείνω αυτή την ανάρτηση, ελπίζοντας να τον ακούσει ο Δήμαρχος, και οι Σύμβουλοί του, κι όλο το χωριό μαζί, να κάνουν αυτή την ΙΔΕΑ, σύντομα ΠΡΑΞΗ!
"ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ" του εύχομαι, ΟΛΟΨΥΧΑ!
ΥΓΕΙΑ και να ΖΗΣΕΙ να δει την ΙΔΕΑ του, να γίνεται πράξη!
Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ, στα ΙΕΡΑ και στα ΟΣΙΑ, όχι μόνο της Πατρίδας μας, αλλά και για την ίδια την Ορθόδοξη Πίστη μας που εδώ και καιρό, κλυδωνίζεται... με χίλιους τρόπους!

***


































Δεν υπάρχουν σχόλια: