Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΜΦΙΕΣΗ (ΝΤΥΣΙΜΟ) - Γυναίκας

Ένα απ' τα έγγραφα που πήρα μόνη μου απ' την Ιερά Μονή Της Παναγίας Γοργοϋπηκόου Φυτόκου, ήταν κι αυτό:

ΑΜΦΙΕΣΗ (ΝΤΥΣΙΜΟ) (δες φώτο)

Ευγνωμονώ τον Άγιο Ανδρέα που με "ξύπνησε" με το σημάδι Του, γιατί διαφορετικά θα αισθανόμουνα πολύ άσχημα εκεί, όχι γιατί ήταν κοντό, απλά γιατί δεν θα μπορούσα να κινηθώ, όσο άνετα κινήθηκα.
Άλλωστε, δεν έχω και πολλά! Με αφορμή το μηχανάκι, μια ζωή παντελόνια και κολάν φορούσα!

Αν ήξερα όμως που ακριβώς θα πήγαινα, δεν θα έψαχνα για μάξι φούστα τελευταία στιγμή!
Ξέρω πως ντύνονται όταν επισκέπτονται Ιερούς χώρους!
Το θέμα εδώ είναι ότι το έγγραφο μιλάει για όλη μας τη ζωή!
Εκεί, είναι πρόβλημα!
Όχι για μένα, εγώ και με τσουβάλι και με παντόφλα, μια χαρά βολεύομαι!
Ο άντρας μου δεν ξέρω!
Τ' άκουσες παππούλη που μου έδωσες εκείνο το χαρτάκι που λέει:
1. Μην κάνετε το δάσκαλο στο σύντροφό σας! Ο καλύτερος τρόπος να τον διδάξετε είναι να τον αγαπάτε σαν τον εαυτό σας και να τον σέβεσθε! (Για όσους ενδιαφέρονται θα βρείτε τον δεκάλογο στα θέματα δίπλα)

Εκείνος θέλει μίνι, παππούλη μου!
Να τον στείλω από κει! Ξέρω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: