Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Γάμος και ελπίδα, πάνε μαζί

Γάμος και ελπίδα, πάνε μαζί

Τόση ώρα χάζεψα βιντεάκια με γάμους, αφού βρέθηκα εκεί κοντά, ώσπου πήρα την δόση μου από Βόλο και συγκινήθηκα πολύ που είδα τον καμμένο Ιερό Ναό του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου, στον Παλαιό Πλάτανο Αλμυρού.

Θυμήθηκα πως ένιωσα όταν είχα πάει.
Δεν υπάρχουν λέξεις,να περιγράψεις, τις χάνεις όταν μπαίνεις, Εκεί!

Χαράς, ελπίδας και αισοδοξίας η χαρούμενη νότα στιγμής (φωτογράφισης)για τον γάμο των παιδιών!
Να ζήσουν γεροί, αγαπημένοι και ευτυχισμένοι, ως τα βαθειά τους γεράματα, με πολλούς απογόνους!

Είθε αυτό το χαρούμενο γεγονός, να γίνει σύντομα κι από άλλα ζευγάρια και μάλιστα, Εκεί!

Γιατί να μην μπορεί να ξανα-Αναστηλωθεί ο Ναός;

Γιατί;;;;

Όνειρό μου και βαθειά ευχή μου!
Μακάρι να γίνει και άλλων!

Μακάρι να ξαναζωντανέψει αυτό το χωριό!
Ειδικά ο Ιερός Ναός!

Δεν ξέρω, αν υπάρχουν εμπόδια, αν το έψαξε κανείς, ποτέ!

Αν επιτρέπεται και δεν είναι επικίνδυνοι οι τοίχοι του, δεν έχει ανάγκη από πολλά, δεν χρειάζεται!
Δεν έχουν ανάγκη οι Ναοί μας από πολλά πλουμίδια...
Μεγάλη πίστη των Ιερέων πρώτα και μαζί με τους αληθινά, πιστούς κι αρκετά κεράκια, οι καλύτερες προσευχές, νομίζω!

Μια σκεπή, παράθυρα, πόρτα και μετρημένες εικόνες!
Κι ένας παπάς, εθελοντής, πού να το θέλει η ψυχή του!
Ο κόσμος, δε νομίζω να πει, "ΟΧΙ"!

Μέσα κι εγώ, για ότι χρειαστεί!

Από έρανο, μέχρι καθαριότητα!
 Όπου μπορώ, παραπάνω απ' όσο μπορώ!

Το ονειρεύτηκα, από τότε...

Είθε να ξαναπάω, για έναν τέτοιον σκοπό!

Με "πόνεσε" πολύ, τότε!

Υγ. Κρατάω και τις φώτο μου, εδώ, για να τις βρίσκω. Νύχτα, κακή μηχανή και ψυχολογία, έτσι περίπου θα είναι και ο Άγιος Ιωάννης...

ΚΙ έχω άλλους δυο (Ναούς), εξίσου λυπημένους.... πάλι του Αγίου Ιωάννη!

Και να μ' αξίωνε ο Ίδιος, να βοηθήσω γι' αυτούς!

Υπογραφή:

Κατερίνα Δεσπότη - Σταματίου, Παπαθεοδώρου

Δεν υπάρχουν σχόλια: