Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Θέλετε να μοιραστείτε αυτό το άρθρο;

Ορθόδοξος Συναξαριστής

ΠΗΓΗ

Θέλετε να μοιραστείτε αυτό το άρθρο;

Θέλησα να αντιγράψω ολόκληρη την σελίδα, έτσι που προέκυψε να την βρω!

Έτσι, να υπάρχει! 

(Περισσότερα, άλλη στιγμή στα σχόλια)

Βίος Αγίου


Θυρανοίξια της Μεγάλης Εκκλησίας

Ημερομηνία εορτής: 22/12/2015
Δεν βρέθηκε αγιογραφία. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, αν έχετε να μας προτείνετε κάποια.
Τύπος εορτής: Σταθερή.
Εορτάζει στις 22 Δεκεμβρίου εκάστου έτους.
Άγιοι που εορτάζουν:  Θυρανοιξια Της Μεγαλης Εκκλησιας


Μέγεθος γραμματοσειράς κειμένου: Font Resize Font Resize Font Resize





Αἴρουσιν ἄνδρες ἱεροὶ Χριστοῦ πύλας
Τοὺς Δαυῒδ ἡμῖν ἐκτυπούμενοι νόας.
Βιογραφία
Πρόκειται για θυρανοίξια του Ναού της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη. Δεν έχουμε λεπτομέριες για το γεγονός.


Θέλετε να μοιραστείτε αυτό το άρθρο;
  1. Bookmark
  2. E-mail
  3. Μοιραστείτε το στο Facebook
  4. Μοιραστείτε το στο Twitter
  5. Μοιραστείτε το στο Google Bookmarks







Ημερολόγιο

19ΠΕΜΠΤΗ
ΑΝΑΤ. 05:46ΔΥΣΗ 16:40

323-42
Προφήτης Αβδιού, Άγιος Βαρλαάμ, Άγιος Αγάπιος, Άγιος Ηλιόδωρος από τη Μαγιδώ της Παμφιλίας
Προφήτης Αβδιού, Άγιος Βαρλαάμ, Άγιος Αγάπιος, Άγιος Ηλιόδωρος από τη Μαγιδώ της Παμφιλίας

ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
2015


Εικονοστάσι



Εβδομαδιαίο Νηστειοδρόμιο


15 Νοεμβρίου 2015
Νηστεία - Επιτρέπεται το ψάρι
16 Νοεμβρίου 2015
Νηστεία - Επιτρέπεται το ψάρι
17 Νοεμβρίου 2015
Νηστεία - Επιτρέπεται το ψάρι
18 Νοεμβρίου 2015
Νηστεία
19 Νοεμβρίου 2015
Νηστεία - Επιτρέπεται το ψάρι
20 Νοεμβρίου 2015
Νηστεία
21 Νοεμβρίου 2015
Νηστεία - Επιτρέπεται το ψάρι

Προηγούμενη εβδομάδα
Αρχική εβδομάδα
Επόμενη εβδομάδα




Κάθε υπόδειξη, τεκμηριωμένη διόρθωση ή έγγραφη συμπαράσταση είναι ευπρόσδεκτη. Ο παρών ιστοχώρος είναι ιδιωτικός (προσωπικός), λειτουργεί αφιλοκερδώς και δεν έχει κερδοσκοπικό ή άλλο σκοπό. Εάν, δίχως την πρόθεσή μας θίγουμε πνευματικά δικαιώματα, παρακαλούμε για την άμεση ενημέρωσή μας στο: info [at] saint [dot] gr.

Η σχεδίαση του ιστοχώρου βασίστηκε σε web templates των styleshout και Wolfgang τροποποιημένων από τον ix8ys.

4 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

...Ξάπλωσα λίγο για μεσημέρι. Αν κοιμηθώ λίγο το πρωί, επιβάλλεται, αν με παίρνει, να συμπληρώσω ύπνο, το μεσημέρι, στις ώρες κοινής ησυχίας.
Πετάχτηκα πάνω στις 4, από ένα όνειρο.
Μία φωτογραφία; Εικόνα; Μήνυμα;
Έγραφε κάποιες προτάσεις.
Κυλούσε γρήγορα, δεν προλάβαινα, δεν καταλάβαινα.
Ξύπνησα συγκρατώντας μία λέξη.
"Θυρανοίξια"
Την έχω ξανασυναντήσει, μα δεν ήξερα λεπτομέρειες.
Νοώ την λέξη, ώς ένα σημείο.
Έψαξα στο γκουγκλ και οδηγήθηκα σ' αυτή την σελίδα.
Την κράτησα, να την ψάξω και να ψαχτώ...

Υγ. Έχω ξεμείνει από ημερολόγιο του 15, συνήθως τα χαρίζω... και ψάχνοντας για γιορτή, όταν με ξύπνησαν επίμονα οι καμπάνες πρωί - πρωί, (κοιμήθηκα στις 6) δεν βρήκα Άγιο να γιορτάζει σήμερα, στις σελίδες που επισκέφθηκα.

Αυτή η σελίδα, μάλλον, θα καλύπτει τα πολύ μεγάλα κενά μου...

Πάντως, είμαι τρομαγμένη.
Κάτι δεν πάει καλά.
Κάτι θέλει να πει, ο Ποιητής, κι εγώ η αμαρτωλή (λέξη που δεν την λέω εύκολα, για κανέναν, ούτε για μένα, είχα μάθει να θεωρώ αμαρτία άλλες, βίαιες και κακές πράξεις), δεν με χαϊδεύω, είμαι άσχετη όμως με την ΟΡΘΗ Γνώση της Πίστης μου, χρειάζομαι εντατικά και μάλλον, κάποιο Ανώτερο Χέρι, για κάποιον λόγο, άγνωστο για μένα, ανέλαβε να το κάνει, με χίλιους τρόπους.
Έχω σταματήσει να αναρρωτιέμαι: "γιατί εμένα";
Απλά, βρήκα την δύναμη τις τελευταίες μέρες, να "γράφω", αρκετά... πάνω σ' Αυτά, που κάποιοι τα λέγαμε Ανεξήγητα, στην εποχή μας, παλιότερα όμως, ΟΛΑ ήταν εξηγήσιμα, γιατί οι απλοί άνθρωποι επέμεναν... κι έτσι, κάπου καθοδηγούνταν. Εύρισκαν Σώματα Αγίων, θαυματουργές Εικόνες, κ.λ.π.
Εγώ, δεν ξέρω τι θα βρω.
Εκείνο που ξέρω είναι, ότι κάπου οδηγούμαι.
Κάποτε, φοβόμουνα πως είναι απ' το κακό και δεν μίλαγα.
Τελευταίως... έχω πεισθεί πως είναι απ' το Καλό και για το Καλό.

Αυτά, για την ώρα.
Πολλές φορές σκέφτηκα ότι εκετίθεμαι με τον αυθορμητισμό μου, στο να είμαι ειλικρινής.
Δεν ξέρω που με πάει...
Είθε να είναι για το ΚΑΛΟ, ΟΛΩΝ μας!

Κυκλαμίνα είπε...

Κι όμως, μόλις έμαθα, πως η καμπάνα που φτάνει στ' αυτιά μου (συνήθως...) είναι από πάνω, απ' το Μοναστήρι της Παναγίας Γοργοϋπηκόου!!!
Γι' αυτό και οι διαφορετικές ώρες.
Άννα μού το είπε.
Αποκλείεται να άκουσες καμπάνα από τον Άγιο Ανδρέα, νωρίτερα!

Κυκλαμίνα είπε...

Τελικά, γιόρταζαν όλοι αυτοί οι Άγιοι, σήμερα!

Κυκλαμίνα είπε...

Ξέρω ότι κάθε μέρα γιορτάζουν πολλοί Άγιοι, είτε γνωστοί, είτε άγνωστοι σε μένα.
Απλά, σήμερα το έψαξα πολύ. Προέκυψε.
Είμαι φυσιολογικότατος άνθρωπος του σήμερα, με οικογένεια, φίλους και με αρκετά φυσιολογική κοσμική ζωή.
Η Προσευχή βγαίνει από μέσα μου, ανά πάσα στιγμή, δεν είναι κόλλημα που προκύπτει πηγαίνοντας εντατικά στην Εκκλησία.

Όσον αφορά την έννοια "αρμαρτωλή" θεωρώ πως όλοι οι άνθρωποι είμαστε. Απλά, μ' "ενοχλεί" ν' ακούω νε λέει ένα παιδάκι στην προσευχή του: "Συγχώρεσέ με το αμαρτωλό".
Πολλά μ' "ενοχλούν" και γι' αυτό και μόνο, θεωρώ τον εαυτό μου ψωρο-υπερήφανο και υπερ- αμαρτωλό, αλλά ... αφού είμαι ημερολογιακός τύπος, αφού δεν έχω φαντασία, απλά, καταγράφω μια ζωή, τι μού συνβαίνει.

Έτσι προέκυψαν και τα Χριστιανικά μου.
Δεν είναι τύψεις, αλλά αληθινά συμβάντα, όλα όσα έχουν καταγραφεί στα ημερολόγιά μου και αργότερα στο ίντερνετ.

Αυτά, γιατί, ίσως, πρέπει, κάπου να υπάρχουν γραμμένα.

Υγ. Το θέμα δεν είμαι εγώ, όμως.
Κάτι Δυνατό συμβαίνει στις μέρες μας και πρέπει να το "καταλάβουμε" εγκαίρως.

Δεν είμαι πορωμένη, ούτε φανατική, ούτε αρνητική στο να πιστεύει ό καθένας ότι θέλει, χωρίς όμως, να κάνει κακό!