Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

Λόφος Επισκοπής Βόλου - Παναγία 15/8/16

15 Αύγουστος και Βόλος.

Κατεβαίνοντας απ’ το χωριό, διάβαζα μιας φίλης – γνωστής, ένα ημερολόγιο.
…Τότε, μας πήγαν εκδρομή στην Επισκοπή, έγραφε και με πήγε πίσω, στα 8 μου.
Είχα πάει κι εγώ, με σχολείο του Βόλου.
Είχα και μια φωτογραφία…
Τι σύμπτωση!
Το λεωφορείο σταμάτησε. Στενός ο δρόμος, αναγκάστηκα να κοιτάξω έξω.
Βρίσκομαι στην Επισκοπή! Τι σύμπτωση! Κλικ έκανε η μηχανή, με «πονάς», άκουσα να λέει μια πονεμένη φωνή της ψυχής μου.
Ήξερα, γιατί δεν είχα ξαναπάει, εκεί, ποτέ μου! Δεν ήθελα να δω το σημείο που αυτοκτόνησε ο Κωστής. Πονούσε, άνοιγε μαύρα κεφάλαια.
«Αύριο, αν τα καταφέρω αύριο, Παναγιά μου, θα ‘ρθω!» είπε η ίδια φωνή, μέσα μου, κάπως πιο δυνατή.

…Ήρθε το αύριο, δηλαδή 15 Αυγούστου 2016
 Και βρέθηκα εκεί, με αγώνα… παρά 7 λεπτά… Άργησα… Βρήκα κλειδωμένα, ημέρα της γιορτής της…
Δεν με ήθελε;

…Απ’ έξω, λοιπόν, οι Προσευχές και οι αναμνήσεις.
Περνούσαν Ι.Χ. άλλοι κατέβαιναν, με ρώταγαν, έφευγαν, λέγοντας διάφορα…
«Πεινάσαν οι παπάδες, έπρεπε να πάνε για φαί. Τι ώρα γράφει ότι χωνεύουν;»

Διάφορα τέτοια. Ντρεπόμουνα, έσκυβα κεφάλι. Δεν ήμουνα η κατάλληλη για ν’ αντέξω τα βόλια θυμωμένων.

«Μέρα της γιορτής Της,  δεν υπήρχε εύκαιρος ένας παπάς, να μείνει ανοιχτά και το μεσημέρι; Τόσος δρόμος, κι ύστερα λένε, δεν έχουν λεφτά για τις Αγιογραφίες!»

Γκλουπ! Πού να κρυφτώ, Παναγιά μου, να μην φαίνομαι; Να μην ακούω;
Σύρματα παντού.
Δεν τα πλησίαζα πολύ, κι όμως, μάτωνα…

Βρήκα τρόπο κι έφυγα, όταν στυλώθηκαν καλά τα πόδια μου. Όχι, δεν θα περίμενα ως τις 5. Ο χρόνος μου ήταν κυνηγημένος. Ήμασταν σε διακοπές του άντρα μου, κι εγώ έφυγα εκτάκτως για δουλειές. Έπρεπε να γυρίσω κοντά του, εγκαίρως.

Δέχτηκε την Προσευχή μου η Παναγιά και το ξέρω.

Φωτογραφίες ανεβαίνουν στο ΝΟ 3

Λόφος Επισκοπής Βόλου -  Παναγία 15/8/16

***

¨ηταν στα ΠΡΟΧΕΙΡΑ, φώτο ακυρώθηκαν, 4ωρο ξενύχτι χάθηκε απ' τον μπλόγγερ, με ένα: ΩΠΑ, κάτι πήγε στραβά...
Κράτησε καναδυο και τις έκανε βιντεάκι, μαζί με το φφφφφφφφφφφφυσικό αέριο!

Πάω να το βρω, να το φέρω, συνιστώντας να μην κρατάτε ΠΡΟΧΕΙΡΑ!
Όχι, δεν θα ξανακάνω τον κόπο, να τις ανεβάσω!

...Δεν ξέρω να το βρω. Τα έχω αναγνώσει λέει, μού δείχνει μόνο τα σχόλιά μου στο γιουτιουμπ.
¨οτι θέλει κάνει, ότι θέλω κι εγώ, κάνω.

Καλύτερα! Δεν χρειάζεται θεατές!

Δεν υπάρχουν σχόλια: