Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

αλλά αφού

Να, γιατί δεν αντιδρούν, τουλάχιστον, οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί!
Γιατί οι εκκλησιές μας γεμίσανε ηλεκτρικές φλόγες, κρυμμένα απόκρυφα άλλα σύμβολα, ρούτερ, κινητά και  δε συμμαζεύεται και τα ηλεκτρομαγνητικά κυματάκια... πάνε κι έρχονται.
Στα κηρύγματα Φάρων εκκλησιών, ακούς δέκα φορές την λέξη "Δαίμωνας", σ' ένα τρίλεπτο και καμιά φορά τον Χριστό.
"Πήγαινε σε συναντήσεις τους, να δεις! Δε θ' ακούσεις να μιλάνε για Χριστό και Παναγία", μού είπε ένας, που είναι στα μέσα.
Τον πιστεύω, δεν χρειάζεται.

ΨΥΧΟΤΡΟΝΙΚΗ, το λένε, λοιπόν, τ' αντάμωνα και στο Φέις, αλλά δεν ήξερα, δεν ρώταγα...κυματίστηκα, κυματίζομαι ακόμα... αλλά, το θέμα είναι ότι κυματίζονται κι άλλου, κι αν ο Ελύτης είπε:


Είναι νωρίς ακόμη μές στόν κόσμο αυτόν αγάπη μου
Να μιλώ γιά σένα καί γιά μένα. 

Εγώ, η τελευταία τρύπα της φλογέρας, που κι όμως, ενόχλησα, γι' αυτό και η τόση τρικυμία...

αλλάζω σκοπό, θ' αφήσω την σημαία της Τέχνης που την "κουρέλιασαν",
για να πράξω το:

Είναι καιρός, να πάρω μπρος, για να σώσω εμένα κι εσένα, κι όσους περισσότερους μπορώ.

Είχα πει, άλλωστε, πολλές φορές στις προσευχές μου:

Αφού η ζωή μου υπήρξε λάθος κι ασήμαντη, κάνε τον θάνατό μου, σημαντικό.

Γι' αυτό μ' αξιώνει και ζω.

Και οι φωτοσκιάσεις της Αγίας Υπομονής, στον Άγιο Νεκτάριο, τότε, αυτή την Σημαία εννοούσε, μάλλον.

Είχαμε βολή.δικοπή 2 και 40


>>>Ήταν στα Πρόχειρα, το είχε διακόψει η "βολή", αλλά αφού η γκουγκλ "αρπάζει" και τα πρόχειρα και τα κάνει βιντεάκια, στον αέρα, λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: