Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Τότε, μετά, κι απόψε

Λοιπόν! Για να βάλω τα πράγματα σε μια σειρά.
Βρήκα μια ανάρτηση που λέω για το μηχανάκι μου που δεν το παίρνω πια.
Εδώ αυτή είναι η ανάρτηση.
Έτσι, τώρα που δεν δουλεύω, περπατάω συνέχεια με τα πόδια, ότι αφορά τουλάχιστον κοντινές αποστάσεις, αλλιώς, με την αστική ή με ταξί.
Τέλος πάντων, τον έχω χιλιοπερπατήσει αυτόν τον δρόμο, τον έχω χιλιοτραγουδήσει με βιντεάκια και στο γιου τιουμπ.
Έχω περάσει άπειρες φορές από κει που έζησα από θαύμα και όραμα της Παναγίας, έχω αφήσει λουλούδια, έχω προσευχηθεί, μα αυτό που μου βγήκε αυθόρμητα απόψε το βράδυ περνώντας από κει, περιμένοντας ν' ανάψει το φανάρι, να κάνω τον σταυρό μου, πολύ με προβλημάτισε!
Μια δεύτερη σκέψη... κάτι σαν τάμα μου βγήκε, δεν ξέρω αν θα εκπληρωθεί στο μέλλον.
Αν γίνει, θα σας το πω.
Αυτά. Να ψάξω τώρα να βρω το τότε όραμα.

Υγ. στην ουσία κρατάω σημειώσεις, πρώτα για μένα και μετά για σας.

Ώρα 3:33
Το βρήκα! Επιτέλους!

Το θαύμα του Περιφερειακού με την Παναγία