Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Σχόλια (περί Φωτοσκιάσεων)

Πω πω, λάθη, ορθογραφικά, συντακτικά!

Άκυρον!

Βλέπω και αναγνώστες! Δε με παίρνει η απευθείας μετάδοση!

Αφού είμαι ακόμα εκεί, ούτε σε δυο μέρες δε θα έχω φτάσει στο χθες!

Γι' αυτό πάω στο γουόρντ, κι όταν είμαι έτοιμη, τότε στον άερα!

Ίσως να μην το έκανε αυτό, ΠΟΤΕ, μία συγγραφέας! (Την τύφλα μου!)

Αυτά, μόνο μια Κατερίνα τα κάνει!

Καληνύχτα και συγγνώμη!

Δεν είχα πάρει είδηση ότι απόψε είχε κίνηση αυτό το μπλογκ!

Ευχαριστώ τους αναγνώστες που τιμούν αυτό το μπλογκ! (Δεν εννοώ τους εμφανείς αναγνώστες, που εννοείται κι αυτούς τους "Ευχαριστώ!" αλλά στα στατιστικά που βλέπω εγώ! Πολύ εξωτερικό! Έλληνες; Φλόγες Ελληνικές, παντού; Χαίρομαι! Εντός και εκτός Ελλάδος, να είστε όλοι σας καλά! Κι εκεί στην Κύπρο!)

Δεν το περίμενα, τόσο!

Τελικά, ο κόσμος πιστεύει πολύ, αλλά μάλλον "ντρέπεται" να το πει, απ' ότι φαίνεται!

Θα ήθελα να ανοίξω τα σχόλια σ' αυτό το μπλογκ, μα τώρα πια με τις αλλαγές, δεν ξέρω πως!

Δεν πειράζει!
Άλλωστε, το να σε διαβάζει κάποιος, δεν σημαίνει πως συμφωνεί και μαζί σου!
Απλά, κι εγώ έχω δικαίωμα να λέω τα δικά μου! Έτσι δεν είναι;
Και για να μην σας έχω σε αγωνία, μπορεί για τα προχθεσινά να μην έχω αποδείξεις άλλες, εκτός απ' τα αυθόρμητα γραμμένα σχόλιά μου τις συγκεκριμένες στιγμές, σήμερα όμως, κάτι απ' όσα λέω, τα κράτησε και η μηχανή μου, γι' αυτό είμαι και χαρούμενη, γιατί απέδειξα στους άλλους, πως:
"Όχι! Δε λες εύκολα τρελό έναν άνθρωπο!"
Οι φωτοσκιάσεις είναι μεν φωτοσκιάσεις, ανάλογα την οπτική γωνία και τον φωτισμό, μα όταν γίνονται συγκεκριμένες στιγμές, που εσύ σκέφτεσαι ή "κάτι" κάνεις, κι εσύ "βλέπεις" ακόμα και "κάτι" παραπάνω, ε, τότε... τουλάχιστον το σέβεσαι!
Καλημέρα!
Ήταν των Ψυχών, χθες, γι' αυτό και πιο έντονα τα μεταφυσικά σημερινά που και φυσικά δε θα τα γράψω όλα!
Καλή Κυριακή, Καλή Πεντηκοστή!
Τα ξαναλέμε!

Υγ. Οι διορθώσεις αύριο. Να με συγχωρείτε ... Δεν το κάνω για την δόξα μου. Για το Χρέος μου το κάνω. Να το ξέρετε!

Η Β μου είπε πως όταν μας συμβαίνει "κάτι" οι Άγιοι θέλουν να το λέμε!
Βρίσκω ότι έχει δίκαιο, παρόλο που κινδυνεύω να παρεξηγηθώ.
Κάποιος όμως πρέπει να κάνει την αρχή, γιατί η Πίστη δίνει Δύναμη στον άνθρωπο και ελπίδα, κάτι που μας λείπει τελευταία.

Έφυγα!

1 σχόλιο:

Κυκλαμίνα είπε...

Πολύ μπερδεμένο αυτό το μπλογκ.
Τώρα άνοιξα τα σχόλια αυτής της ανάρτησης. Δεν θυμόμουνα ότι διορθώνεται βάση ανάρτησης.
Πάντα θυμάμαι αυτή την βραδιά.
Δεν ήξερα τι "έβλεπα", τότε.
Η πορεία της ζωής, με έχει συγκλονίσει.
Δεν τα έγραψα, τότε!
Εύκολο, ήταν;

2012 ήταν, λοιπόν!
Παρά κάτι μήνες, 4 χρόνια!

Εκεί, στα προσωπικά μου... που κυλούσε σαν ταινία μέλλοντος... η άγνωστη εκείνη, γυναίκα, είμαι η εγώ, του σήμερα...

Όταν το ανκάλυψα, έπαθα ένα σοκ.

...Τί να γράψω; Μόνο αυτό, φτάνει.