Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Άγιος Νικόλαος - Γ' Χαιρετισμοί (1-4-16) βίντεο

Άγιος Νικόλαος - Γ' Χαιρετισμοί  (1-4-16)  βίντεο

1

***
2

***

3


4 και 4 (1) ΠΑΤΙΝΙ
***

***


5
***

Λόγια;
Πόσα βιβλία, άραγε;
Στα σχόλια, ότι μ' αξιώσει!

10 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Ποιο γρήγορη ανάρτηση, με τόση "δουλειά", δεν έχει ξαναΑνέβει!

Το είχα υποσχεθεί στα έξω παιδιά.
Θέλουν να δουν το πατίνι τους...
Εγώ "είδα"... πως, ακόμα και εκτός εκκλησίας, ακόμα και παίζοντας... κάποιες στιγμές, ίσως από συνήθεια... έκαναν τον Σταυρό τους!

Είδα καλά;
Ήταν η ιδέα μου, όπως τόσα Άλλα;

Κι όμως! Πολλά απ' ΤΑ ΑΛΛΑ μου... τα είδα καταγεγραμμένα!

Κράτησα τον λόγο μου, παιδιά!
Ελπίζω να βρείτε την ανάρτηση... και μετά τα βιντεάκια.

Να κάνετε τον Σταυρό σας, δίνει Ασπίδα!

Υγ. Τι να πρωτογράψω;

Είχε τόσα "Θαύματα" και "Σημάδια" η χθεσινή μέρα!

Η σημερινή, να "δεις"!!!

...Μηχανούλα μου... ναι, δεν έχουμε για πολλά, αποδείξεις.

Υπερβολικές, ήδη!

Σ' ευχαριστώ και σένα... ναι, ξέρω...κι εσύ έχεις "ξεφύγει"...

Και τ' όνειρο;
Δεν το κατέγραψα το όνειρο, νωρίτερα!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Τυχερά τα παιδιά που παίζουν εξω από Εκκλησίες!
Άλλα... παίζουν σε ερήπεια εκκλησιών...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Υ.Γ. και το "πατίνι" το λένε σκέϊτ μπορντ (skateboard)

Κυκλαμίνα είπε...

Συμφωνώ. Άλλα δεν έχουν προλάβει καν, να παίξουν!
Ωστόσο... χάνεις κι εσύ πόντους, Λαμπρινή!
Δες κι εσύ, πάλι, ξανά το βιντεάκι... της επόμενης ανάρτησης.
Εσύ, σταθερά >3 >3 >3

Κυκλαμίνα είπε...

http://tamenoblog.blogspot.gr/2016/04/blog-post_43.html

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Δεν το καταλαβα αυτο που λες.!!.. Πώς δεν έχουν προλαβει να παιξουν... αφού παίζουν;

Και τι ειναι αυτό με τους πόντους; Από το βίντεο:; και γιατι τους έχασα; Τι έπρεπε να κάνω;:

Τέλος πάντων... Εγώ , απλως, ηθελα να τονίσω ότι ζουν σε χώρα, όπου η Εκκλη σία δεν διώ κεται...

Και με τα σχόλια, αυτά τώρα, πάμε σε άλλα θέματα

Καληνύχτα
(Δεν ήθελα να το κάνω... τοσο μεγαλο θεμα... - 2και 3 και 4 σχόλια...)... Δεν χρειάζεται να μού απαντήσεις... δηλαδη...
Μάκια

Κυκλαμίνα είπε...

Λες:
Τυχερά τα παιδιά που παίζουν εξω από Εκκλησίες!
Απαντώ:
Συμφωνώ.
Κι εξηγώ, όπως εσύ λες για ερείπια, συμπληρώνω, κι άλλα που δεν πρόλαβαν να παίξουν. (δες πόλεμοι, μεταναστευτικό, θάλασσες, κ.λ.π.

Επί της ουσίας, συμφωνάμε. Είναι τυχερά, αν τα συγκρίνεις με τα χειρότερα...

Όσον αφορά τους πόντους:
Αφού μόλις είχα ξαναδεί το βιντεάκι που με προέτρεψε ο ανώνυμος, επειδή αυτός νόμιζε πως συγκέντρωνε πόντους με την καλοσύνη του (να πάει Παράδεισο), έχανε στην ουσία, γιατί σύγκρινε με τους άλλους (τον εαυτό του) δηλ. ότι είναι καλύτερος, κ.λ.π.
...Έτσι το πάθαμε κι εμείς, συγκρίνοντας παιδιά με παιδιά, κ.λ.π.

ζουν σε χώρα, όπου η Εκκλη σία δεν διώ κεται...

Όσο γι' αυτό, μην είσαι τόσο σίγουρη!

Και με τα σχόλια, αυτά τώρα, πάμε σε άλλα θέματα

Συμφωνώ και το κόβουμε.

Καλημέρα της, όλη μέρα της και Σ' ευχαριστώ για τον κόπο!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Οκ
Τωρσ το καταλαβα
Εχεις δικιο
καλημερα
Ευχαριστω για την -εξηγηση
Μπερδευτηκα... και δεν καταλαβα τι εγραψες
Μακια
Με υγεια η νεα εβδομαδα... Χρονια πολλα για την μερα!!
♡♥♡♥ για σας!!!!!

Κυκλαμίνα είπε...

Χρόνια Πολλά για την ημέρα! (Πάντα εννοείται, γι' αυτό δεν το γράφω!)

Μη μού δίνεις δίκιο. Ξέρω ότι χρειάζομαι μεταφραστή, για να με καταλάβετε...
Δεν προλαβαίνω, όμως... Σ'χώρα και Σ'χωράτε!

Μπερδεμένοι είμαστε όλοι μας, έτσι κι αλλιώς!

Αγάπη στο κορίτσι και παντού!

Κυκλαμίνα είπε...

Ed;v ua to gr;acv, giat;i syn;ebei, m;oliw
Εδώ θα το γράψω γιατί συνέβει, μόλις πριν λίγο. (το είχα στα αγκλικά.
Μου κάνει κόλπα και το ίντερνετ και το λαπ.

Πέρασε ένα αυτοκίνητο με μουσική και μπορώ να πω, πήγαινε αργά... σα να ήθελε να ακουστεί το τραγούδι.
Πρώτη σκέψη, πάλι Παντελίδης; Πάλι....;
Δεν είμαι σίγουρη όμως για την φωνή του,
το τραγούδι έλεγε κάπως έτσι:'Ξέρω την ώρα που θα πονάς, ξέρω την ώρα που θα φεύγεις...

σαν απειλή μού φάνηκε...
Το μόνο φως μέσα στη νύχτα, προκάλεσα κιόλας, πέτυχα και ετικέτα τα σημάδια με σχόλια στον Άγιο Νικόλαο!
Μια χαρά!
Με φοβούνται, δεν τους φοβάμαι, να το ξέρουν.