Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Άγιος Νικόλαος Βόλου - 14 Απρίλη 2016

Άγιος Νικόλαος Βόλου - 14 Απρίλη 2016

Πέμπτη και Μέγας Κανών

...Θα κατέβαινα, έπρεπε. Συνδυασμός υποχρεώσεων και Κερί!
Έκοψα  τριανταφυλλάκια απ' τον κήπο μου, περίμενα στην Στάση,




τέλος και τ' αγριόχορτα,


φωτογράφισα και κρίνους,


κι ήταν πιο κοντά μου, ο Άγιος Νικόλαος!


















Κουνημένες, θολές οι φωτογραφίες, για μένα όμως, "μετράνε" αλλιώς, οπότε, τις "κρατάω".
Ο Μεγάλος Κανώνας είχε τελειώσει, σιωπηλή η εκκλησία.
Δεν πρόλαβα, "δεν πειράζει", είπα στον εαυτό μου.
Ήξερα πως Ιερείς και κόσμος, "πανηγύριζε" στον Ιερό Ναό της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, για πολλούς λόγους, ήξερα όμως, πως δεν θα πήγαινα, γιατί όλοι εκεί θα ήταν με τα καλά τους, κι εγώ, ντεν!
Είχα πολύ περπάτημα και το ήξερα από νωρίτερα.

Κόσμος μπαινόβγαινε, άναβε κεράκια, έφευγε, μού έκανε εντύπωση που αριστερά και δεξιά, κάθονταν κόσμος, σαν κάτι να περίμενε.

Φαντάστηκα ή ότι προσεύχονται και κάθονται στα πιο σκοτεινά ή έχει και β' φορά τον Μέγα Κανώνα, για όσους δεν πρόλαβαν, σαν κι εμένα...

Ρώτησα και έμαθα:
"Περιμένουν να εξομολογηθούν!"
"Τόσοι πολλοί; Θα τους προλάβει ο Ιερέας;"
"Όλους! Δε φεύγει, αν δεν τελειώσουν! Αν θέλεις να εξομολογηθείς, διαλέγεις και κάθεσαι ή από δω ή από κει!"
"Δεν ξέρω κανέναν Ιερέα. Δεν είναι θέμα διαλογής..."
Τί να εξηγήσω;
Ότι με περίμεναν ή ότι "φαντάζομαι" την εξομολόγησή μου, μακράς διαρκείας... κι είναι κρίμα να περιμένει τόσος κόσμος;

Έφυγα.
Τελευταία πλάνα και ο βιολιτζής,που συγκινούμαι πολύ, όταν τον πετυχαίνω, άσχετα αν τον πλησιάζω ή όχι.

***



Δεν υπάρχουν σχόλια: