Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

"ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΞΈΡΟΥΝ ΠΩΣ Η ΩΡΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ, ΠΩΣ, ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ. ΟΙ κακοί ΞΈΡΟΥΝ και ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΈΡΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΟΙ."


...Με "καθοδήγησε" στο Όνειρο"... Χριστός!

Νωρίτερα, είδα ένα άλλο. Ξύπνησα και κοίταξα περίεργη.
Η φλόγα έκαιγε απ' το κεράκι δίπλα μου.
Ξαναέκλεισα τα μάτια, πτώμα απ' την κούραση, απο την υπερπροσπάθεια την χθεσινή στις δουλειές.

Με "πήγε"... όπως με "πάει"στα όνειρά μου, που Εκείνος θέλει, "Κάτι Ιδιαίτερο" να αναμεταδώσω στην σελίδα μου...

Έγραφε, περίπου έτσι και πάλαιψα πολύ να επιμένω, να μείνω μέσα στο όνειρο, διαβάζ ΝΤΑΝ!!! διαβάζοντας τις παρακάτω γραμμές, να συγκρατήσω, ήθελα να μάθω και η ίδια!

Πάμε, γιατί πολλά τα εμπόδια,

"ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΞΈΡΟΥΝ ΠΩΣ Η ΩΡΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ,  ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ, ΠΩΣ, ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ.

ΟΙ κακοί ΞΈΡΟΥΝ ΚΙ ΕΚΕΊΝΟΙ, ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΝ και ΟΙ ΚΑΛΟΙ." Συμπλ.και ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ"
Ήταν φυσιολογική η γραφή, εγώ τώρα έγραψα με κεφαλαία, για να γίνω καλύτερη... Ταχυδρόμος ΤΟΥ.

Διόρθωση 7:52
 ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ, ΠΩΣ,
Ο νωρίτερα τίτλος: Ννταν νταν νατ!
ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΞΈΡΟΥΝ ΠΩΣ Η ΩΡΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ, ΓΙΑΤΊ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ.   ΟΙ κακοί ΞΈΡΟΥΝ ΚΙ ΕΚΕΊΝΟΙ, ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΟΙ. 

Υγ. Νομίζω το πέτυχα! Στον τίτλο...
"ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΞΈΡΟΥΝ ΠΩΣ Η ΩΡΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ,  ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ, ΠΩΣ, ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ.   ΟΙ κακοί ΞΈΡΟΥΝ και ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΈΡΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΟΙ."

17 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

διαβάζ ΝΤΑΝ!!! ήταν το ρολόι του Αγίου Νεκταρίου, εκείνη τη στιγμή.

Μετά το όνειρο που άνοιξα τα μάτια, είδα το κεράκι τελείωσε, είδα όμωςκαι το φως της ημέρας απ' το παντζούρι.

"Δεν πειράζει, σκέφτηκα, θα έχει το δικό του φως, όλη μέρα.

"Λίγο ακόμα, Χριστέ μου..." είπα, νύσταζα και νυστάζω ακόμα.

Έκλεισα ταμάτια και όταν κατάλαβα τι είπα, πετάχτηκα πάνω, κι ήρθα εδώ στην κουζίνα να γράψω.

Μόλις έφτασα κουζίνα, άρχισε να χτυπά η καμπάνα; (ρολόι του Αγίου Νεκταρίου 7)

...Τ'α 'χασα, έτρεμα, ακόμα τρέμω, ανθρώπινο αυτό το τρέμουλο, μπροστά στο ΘΕΙΚΟ.

Έχω προβλήματα γενικά με το ίντερνετ

Πρόκυψε κι το λαπ να κολλάει... θα τα διορθώσω άλλη στιγμή.

Δεν ξέρω πόσο θ' αντέξει. Είναι πολύ παλιό.

"Μπράβο, αυτό το λαπ τοπ! Τα έβγαλε τα λεφτά του!" είχε πει μια μέρα το παιδί.

Αν ξεμείνω... γενικά... θα βρεθεί ένας τρόπος για τον Ταχυδρόμο...

ΕΚΕΙΝΟΣ, ξέρει!
Οτι μ' ΑΞΙΩΣΕΙ.
Δεν ξέρω τίποτα... βαδίζω στην ζωή εδώ και καιρό, με δικά του βήματα.
Έτσι εξηγείται και πως μ' έσωσε τόσες φορές, ειδικά, τον τελευταίο καιρό.

Κυκλαμίνα είπε...

Εκεί στο "λίγο ακόμα", σκέφτηκα:
αν χρειαστεί να με σώσει, θα ήθελα να μου πει, έτσι;

Το πως πετάχτηκα πάνω, το πως και που βρήκα την δύναμη, από ένα σώμα ερείπιο, - ξέρω!

ΞΕΡΩ. παύλα και σβήνω το δεν

Κυκλαμίνα είπε...

αεροπλάνα διασχίζουν τον ουρανό. κλείνω.τώρα μπορώ να κοιμηθώ, λίγο ακόμα. ξυπνάνε οι ΚΑΛΟΙ, θα προσε΄χουν κι εκείνοι. μέρα είναι. η φύλαξη τη νύχτα είναι δύσκολη.

Κυκλαμίνα είπε...

"ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΞΈΡΟΥΝ ΠΩΣ Η ΩΡΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ, ΠΩΣ, ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ.


ΟΙ κακοί ΞΈΡΟΥΝ ΚΙ ΕΚΕΊΝΟΙ, ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΟΙ."
Το ξέρουν, ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ.
Παράλειψη από βιασύνη, αδικαιολόγητη;

Κόμματα δεν θυμάμαι αν είχε.
Δική μου η σφραγίδα των ανασών.

Κυκλαμίνα είπε...

Πριν βγω, να συμπληρώσω και αυτό.
Παλιότερα με Αγία Υπομονή και φωτοσκιάσεις...
Είχα δει κάτι που μεταφράζεται... πολύ κοντά.

Χθες λοιπόν, μέσα στις προσευχές μου, αναρωτήθηκα, γιατί σ' αυτή την σκηνη, λείπει η εικόνα ενός Ιερέα, ώστε να καταλάβω τον τόπο...

φανταζόμουν κάποιους, μού βγαίνουν λίγοι, ως κανένας.

Ίσως, τελικά, να είμαι μόνη μου... με ΑΡΧΗΓΟ, μόνο τον ΧΡΙΣΤΟ!
Τι εξηγώ, τώρα!

¨οταν περάσει η μπόρα, θα τα αναπτύξουμε.

Εκείνος, μόνο ΞΕΡΕΙ!

"ΧΡΙΣΤΟ" τον λένε!

Είπα σε κάποιον προχθές.

"ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΙΗΣΟΥΣ, κ.λ.π. είναι, μα ΧΡΙΣΤΟ ΤΟΝ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ, από παιδιά, έτσι να τον λέτε κι εσείς!

Στα πολλά ονόματα... μπέρδεψαν το όνομά του.

κρακ, ο καταψύχκτης!!!

Κυκλαμίνα είπε...

Εδω, βοηθηθείτε http://tamenoblog.blogspot.gr/2012/06/1.html

Κυκλαμίνα είπε...

ΕΔΩ, ...του τυπογραφείου εμπόδια... συμπληρώνω:
http://tamenoblog.blogspot.gr/search/label/%CE%91%CE%B3%CE%AF%CE%B1%20%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AE

Κυκλαμίνα είπε...

Σειρήνες... εκατά, ασθενοφόρα γρήγορα... αλλά και πουλιά που κελαηδούν, ακούγονται στον αέρα μου, έξω.

Κι αυτοκίνητα τρε΄χουν και μπίπ, μόλις!

Χριστέ μου!

ΟΧΙ< ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ. ΠΑΩ ΓΙΑ ΥΠΝΟ> ξέρω πόσο θυμωμένος είσαι κι έχω εμπιστοσύνη στον Θυμό σου...
ΕΣΥ μου τον έδειξες!

< .> = τελείες, για να προλάβω... πριν με κόψουν.
Να φτάσει, όπου είναι να φτάσει.

Κυκλαμίνα είπε...

συμπλήρωσα και τον τίτλο
εκείνο το νατ, και άλλα μπερδεμένα, τα αφήνω για να θυμάμαι πόσα έχω διορθώσει που δεν φαίνονται.
Και τα "μπερδεμένα", αποδείξεις είναι, στην τελική.
Έχω κάνει χιλιάδες αναρτήσεις, δε θα "κριθώ" απ' τους ανθρώπους για τις "μπερδεμένες".
Κι αν κριθώ, δεν μετράει.
Άλλος "μετράει", Άλλος "κρατάει" λογαριασμό. Υπάρχει και σε μουσική.

Κυκλαμίνα είπε...

Α! και μόλις τελείωσα πριν την ανάρτηση, χτύπησε τηλέφωνο.
"Θα πάμε στον Άγιο Εφραίμ! θα 'ρθεις;"

Κυκλαμίνα είπε...

Εδώ, στην δεύτερη πρόταση, πάλι δεν το διατύπωσα με ακρίβεια. Τελείωνε με το: οι καλοί.

Την έννοια την έδωσα σωστά, ελπίζω.
Δηλαδή:
Οι κακοί ξέρουν κι εκείνοι και φοβούνται, ότι ξέρουν οι καλοί.

Μορφωτικώς, δε θα μπορούσα ποτέ μου, να πιάσω το νόημα ΜΟΝΟ, με λέξεις και να το διατυπώσω σωστά.

Γι' αυτό μιλάω για όντως, ΑΝΩΤΕΡΑ "όνειρα"!

Κυκλαμίνα είπε...

Βοήθειά μας, νύχτα που είναι, κι εμένα η "θέση" μου, ήταν εδώ.

Κυκλαμίνα είπε...

"ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΞΈΡΟΥΝ ΠΩΣ Η ΩΡΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ, ΠΩΣ, ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ. ΟΙ κακοί ΞΈΡΟΥΝ και ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΈΡΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΟΙ."

Η ροή ήρθε... μόλις πήγα να ξαπλώσω, κι ήταν νωρίς.

Κυκλαμίνα είπε...

Κυριακή 22 Μάη, παράξενη Κυριακή και δε μπορώ να θυμηθώ ακριβώς την φράση στο "όνειρο". Ούτε, βλέποντάς το την πρόλαβα, αλλά στο τέλος, ενώ διάβαζα την λέξη ΚΟΣΜΟΣ, εκεί στο όνειρο μού φάνηκε πως έγραφε "ΧΡΙΣΤΟΣ".

Ήμουνα λέει στο καινούργιο μαγαζί. Πίσω στην αποθήκη είδα έναν ξύλινο Επιτάφιο; Έτσι το λένε; Τον στενό όμως, με πόδια, σα να ήταν σταθερό έπιπλο εκεί, και μια "εικόνα", δεν ήταν ακριβώς και εικόνα, έπιανε την πλευρά που έβλεπα απ' το πλάι, μια κοπέλα με ξανθιά μακριά μαλλιά, είχε την μορφή Αγίας, μικρή, πολύ μικρή σε ηλικία, χαμογελούσε και από κάτω έγραφε:
"ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩς ΘΑ ΧΑΘΕΙ ΚΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ" και η λέξη φαινόταν και σαν "ΧΡΙΣΤΟΣ" η τελευταία.
Εκείνη την στιγμή το μυαλό μου πήγε αυθόρμητα, μέσα στο ζωντανό όνειρο, στην Αγία ΚΟΡΗ.
Δεν θυμάμαι απ' τις Αγιογραφίες το πρόσωπό της, θα το ψάξω μετά, να δω, αν έμοιαζε.
Μετά, τάχα, βρέθηκα μέσα σ' ένα λεωφορείο, αστική; και στο πίσω μέρος (εκεί που κάθομαι συνήθως, ήταν το ίδιο ξύλινο έπιπλο!

Άγιο έχω τα λεωφορεία και στο ξύπνιο, ίσως ήταν μήνυμα για να μην αγωνιώ με την δουλειά μας και με την τέντα που είδα κι έπαθα που επέβαλε η εταιρεία...

Τοένιωσα όμως και λίγο γενικό...
Ξυπνώντας άκουσα τον γείτονα να λέει:
"Και τί θα κάνουμε τώρα, χωρίς νερό;"

Αμάν! είπα! Κοντά είμαστε! Κι έχω και ψάρια, που θέλουν πλύσιμο!

Τρυπάνια ακούω, νερό έχει η βρύση μου, ακόμα, μα ένα άλλο όνειρο... είχε πει:
"Όταν σπάσουν οι σωλήνες..."

Κι αν έσπασαν, θα είναι η τρίτη φορά... που σημαίνει... Κίνδυνος, αλλά, μην φοβηθείς, μην φοβηθούμε...

ΣΕ ΚΑΛΟ, για όλους μας!

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ!

Κυκλαμίνα είπε...

SE ΚΑΛΟ,τόσες αναποδιές:

Η μπαταρία του μπάνιου είχε πρόβλημα, βγήκε και η βαλβίδα η κεντρική, βοήθειά μας!
Ο λεμφαδένας μου, που με πονούσε τη νύχτα, είναι πρισμένος!
Το γατί έχει ρίξει και τα δυο νερά της και σφουγγάρισα...
Το καντηλάκι μου το βρήκα σβηστό και καπνισμένο.
Να γράψω κι άλλα;
Ψυχραιμία, θα περάσουν, όλα!
Όσα κι αν έρθουν!

Κυκλαμίνα είπε...

Μαύρο το νερό: http://patosvathos.blogspot.gr/2016/05/blog-post_35.html

Κυκλαμίνα είπε...

...Είναι από κείνα τα όνειρα, που μπορεί να είσαι επιρεασμένος, ίσως;
Φωτογράφιζα, λέει, στο μπαλκόνι, κι ένα σύννεφο μαύρο, παράξενο, θύμιζε πετρελαιοκηλίδα θαλάσσης...
κι είναι από κείνες τις ημέρες, που εμπόδια πολλά... εμποδίζουν το πρόγραμμά σου, όσο κι αν το παλεύεις,
που κόβεται και το ρεύμα, σε "σύμπτωση' στιγμή,
που λες, μπορεί τα εμπόδια, τελικά, να είναι κι απ' το ΚΑΛΟ!
Σε Καλό!
Ένα πιόνι ο άνθρωπος, κι ας νομίζει πως κουμαντάρει την ζωή του!
Αυτά.