Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

Απάντηση;


Θα έβγαινα...
Δεν μ' έσπρωχνε "κάτι" δυνατό, να γράψω, να εξηγήσω...

"Ποιος ο λόγος;" σκεφτόμουνα.
Κοίταξα στην γύρα, κράτησα και κάποια θέματα, σκόρπια, σε σκόρπια μπλογκ.

Κι εκεί που έβγαινα, πέτυχα το Je "Δεν ξέρω τι".

Εδώ η απάντηση, Φίλος, που δεν σε ξέρω...
Σύμπτωση;
Πες το όπως θες.
Αν βρεις άκρη με τις ετικέτες Χριστός και Άσσος, δεν είμαι σίγουρη.

Είναι ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΟΣ, πάντως, "βλέπει", κι Εκείνος, ξέρει!...

Υγ. Έτυχε... απόψε, να είναι στο πληκτρολόγιο...!

3 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Από κείνη τη μέρα, την έχω μαζί μου, ΣΑΝ ΣΤΑΥΡΟ!
http://tamenoblog.blogspot.gr/2015/11/blog-post_73.html

Περισσότερα, άλλη φορά.
Να ελπίζεις, Φίλε! Να ΕΛΠΙΖΕΙΣ!

Κυκλαμίνα είπε...

Μάλιστα! Βρήκα πότε ήταν "ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ" και το σιώπησα... ΟΧΙ από απιστία, αλλά από ταπεινότητα και μόνο.
Δοκιμάστηκα... οπότε, πρέπει να αρχίσω να "μιλάω".
Αυτό θέλει.

Καθόλου τυχαία μέρα!
http://tamenoblog.blogspot.gr/search/label/%CE%91%CF%83%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1
Είμαι τόσο "σκόρπια" στα προσωπικά μου, εδώ στα μπλογκ, δύσκολο να σας εξηγήσω.

Η ΟΥΣΙΑ: Πιστεύετε περισσότερο και ειλικρινά, χωρίς φανατισμούς και μην φοβάστε, αν τα κίνητρά σας είναι το ΚΑΛΟ, για ΟΛΟΝ τον Κόσμο!
Επαγρύπνηση, αυτοπροστασία, Προσευχή.

Αυτά ... και δεν είμαι και παπάς!
Απλά, μού συνέβησαν και συνεχίζουν να μού συμβαίνουν κάποια "πράγματα" , ΑΝΩΤΕΡΑ, δεν μπορώ να τα παραβλέψω.

Να πάω να δημοσιεύσω τα άλλα κρατούμενά μου και "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ", με ΥΓΕΙΑ και ΕΙΡΗΝΗ, για την μέρα που ξημερώνει!

Δεν ξεχνάμε την Ιστορία μας, δεν ξεχνάμε, πως η Παναγία μας ΥΠΗΡΞΕ η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ!

Κυκλαμίνα είπε...

Στην Σιωπή ΠΑΡΑΚΑΛΩ και προηγούμενες αναρτήσεις.
Πάλι, για την ροή, κι όχι για να μαζέψω σχόλια... αν έτσι, νομίζετε...

http://aikaterinadespoti.blogspot.gr/2016/03/silence-please.html