Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Δευτέρα 2 Μαΐου 2016

Μεγάλη Παρασκευή 2016 - Παραλία Βόλου

Μεγάλη Παρασκευή 2016 - Παραλία Βόλου










Μεγάλη Παρασκευή και κατεβήκαμε μετά, για καφέ στην παραλία.
Είχα μάθει πως στις 9 και 30 θα κατέβαιναν οι Επιτάφιοι.
Η παρέα θα έμενε, εγώ θα έφευγα, κι όπου μ' έβγαζε ο δρόμος μου, θα πήγαινα.
Είχα αφήσει κάπου, άλλωστε και τις λαμπάδες μου, έπρεπε να γυρίσω να τις πάρω.
Είχα χρόνο, νόμιζα, ώσπου άκουσα από χορωδία: "Αι γεννεαί αι πάσαι".

"ΝΤΡΟΠΗ!" φώναξα και πετάχτηκα πάνω, μαζί μου και η παρέα!
Δεν μού είχε ξανατύχει, μα την αλήθεια! και να κάθομαι, κιόλας!

Ευτυχώς, είχαμε πληρώσει, ευτυχώς, η παρέα μας, δεν μού (άρχισε να ψιχαλίζει σταθερά στον τσίγκο, ώρα που γράφω 3 και 20 ξημερώματα 2 Μάη, Δεύτερης Μέρας του Πάσχα, του Αγίου Γεωργίου. Φώτο και βίντεο, τα είχα έτοιμα, τώρα ολοκληρώνω πρόχειρες αναρτήσεις.)

...Κι ύστερα, (εκτός του ότι, δεν ακούγεται τίποτα, τώρα, στον τσίγκο!!! 3 και 22) κατάλαβα και καταλάβαμε, ότι έκαναν πρόβα, μέχρι να έρθουν οι Επιτάφιοι!

Ηρέμησα... ζήτησα και συγγνώμη και έφυγα, να πάρω τις λαμπάδες μου, κι όπου μ' έβγαζε, θα πήγαινα.







***

1

2

Δεν υπάρχουν σχόλια: