Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Κυριακή 1 Μαΐου 2016

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΕΚ ΝΕΚΡΩΝ - ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΒΟΛΟΥ

...Τσάκα τσάκα...
Είπα θα ξαπλώσω, καθότι τέζα, αλλά... αν και έχω αφήσει πολλά κενά, η αποψινή Ανάσταση, δεν γίνεται να περιμένει!

...Δε μπορώ! Δε θα κλείσω μάτι, αλλιώς!

Αυτό το Πάσχα, με πήγε μόνο του, όπου με πήγε.

Χθες βράδυ σκεφτόμουνα, ξέφυγα απ' τις γνωστές μου εκκλησιές, απορώντας κι εγώ, πώς μού προέκυψε.
Θυμήθηκα τα ποτάμια που κατεβαίνουν εύκολα, ότι οι ανηφόρες θέλουν πόδια, ρόδες και ημερήσιες ώρες, οπότε, είπα για σήμερα: "Δε θα προτείνω, όπως προκύψει. Σημασία δεν έχει το "που", ο Χριστός  είναι παντού, αρκεί να πηγαίνεις με την ψυχή σου!"

Με το που ξύπνησε η κόρη μου, το πρωί: "Φέτος μαμά, θέλω να πάω Άγιο Νεκτάριο. Θέλω ν' αγκαλιάσω γνωστό κόσμο. Μού έλειψαν τα φιλιά και οι αγκαλιές πέρ'σι, δε θέλω να τις χάσω και φέτος!"

Νά την η Άνωθεν Πρόσκληση, λοιπόν!

Θα πηγαίναμε. Εδώ είναι όλες οι εκκλησιές (για μένα που μένω εδώ), δεν φεύγουν!

Πήγαμε, αν κι εγώ, τους ξέφυγα, λίγο.
Ήθελα να "δω" τους Δικούς Μου, έστω και λίγο.
Ένα "σημάδι σιγής", δεν καταγράφηκε.

Αρνήθηκε η μηχανή, και μού θύμισε δυο άλλες σημαντικές αρνήσεις της, σοκαρίστηκα λίγο, μα δεν το "τελάλιασα"....

Με πολλή αγωνία, ήθελα να δω, τι τελικά, καταγράφηκε!

"Ευτυχώς", κράτησε αρκετά!

ΧΑΡΗΚΑ!

Και τώρα, κι Εκεί!

Έτσι τον "χαίρομαι" τον ΆΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ! Γιορτινό και γεμάτο κόσμο!

Είδα και τον Επιτάφιο!

Κόκκινο τριανταφυλλάκι, πάλι!

...Το ρόδον έχει πόνον...

Κρατάμε γερά!

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κι ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ και ΟΣΕΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ!

ΚΑΛΟΝ ΜΑΣ ΜΑΗ και ΜΗΝΑ!

ΚΑΛΑ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ, ΝΑ ΠΑΝΕ...!

Έχουμε τον Αναστημένο Χριστό μας, δεν φοβόμαστε, τίποτα!

***

Πάω να δω τι ανέβηκε απ' τα βίντεο.

1

2


3

4


5

6

***



Άγιος Εφραίμ;
ΠΑΡΟΝ!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: