Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Σάββατο 7 Μαΐου 2016

6 Μαϊου 2016

"Σημάδια;"
Πόσο "φτωχή" και ακατάλληλη λέξη!
"Μιλάνε" πια, επιμένουν... μέχρι να καταλάβεις!

Η "Πίστη" μου, (και "μας", όσοι  Πιστεύουν), τελικά, είναι ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΗ!

Δεν ξέρω τι κάνει η Ορθοδοξία μας, αν δίδαξε "κάτι" λάθος ή αν διδάσκεται, τελικά, (η Πίστη και πως), εγώ... (καθόλου εγωιστικό - συγκλονισμένη μόνο και τρεμάμενη), είτε με σωστά γυαλιά, είτε με λάθος, είτε με χωρίς γυαλιά, ακόμα και η φωτομηχανή μου που "κρατά", σε ποσότητα, (γιατί έτσι ελπίζω πως θα πετύχω και καθαρές - ακούνητες) τα "ίδια βλέπω"!

...Κι όταν είναι πολλά, κι όταν "επιμένουν" να σού δείξουν, από μόνες τους οι φωτογραφίες, "κάτι" που σού ξέφυγε (ο χρόνος πάντα, εχθρός, ο κόσμος, η έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης συνέχεια), ε, τότε, λες...
"Τί να δείξω; Ωραίες φώτο. Πότε θα τις δείξω; Κι αν τις δείξω, τι θα "δουν"; Γέμισε ο κόσμος ωραίες φώτο, από τοπία και Εκκλησιές!Κάποιες λιγότερες, δεν βλάπτει, λέει η λογική..."

Η Πίστη μου... όμως, "λέει", Άλλα!

Όποτε και αν το Θελήσει, θ' ανέβουν, όλες μαζί.

...Κι αν γράψω και πως ένιωθα, συγκεκριμένες στιγμές.... ακόμα και τώρα... θα χρειαστούν πολλοί Μάηδες...

Στίγμα και της μέρας, που μόλις πέρασε, ήθελα να "δώσω", εδώ, στο ημερολόγιό μου, το ΑΝΩΤΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ!

...Ο Μάης έχει για μένα μεγάλη "βαρύτητα", δεν προλαβαίνω εξηγήσεις.
Όποτε.
Να είμαστε Καλά, γενικώς!


Δεν υπάρχουν σχόλια: